ELBİSTAN’DA YOLLAR YENİLENİYOR

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, şehir genelinde gerçekleştirdiği ulaşım yatırımlarını Elbistan’da da sürdürmeye devam ediyor. Özellikle kırsal mahallelerde yaşam kalitesini artırmayı hedefleyen ekipler, Elbistan’ın kırsal mahallelerinden İğde’de kaldırım ve parke çalışmalarını sürdürüyor. Kuzey İlçeler Dairesi Başkanlığı koordinesinde gerçekleştirilen çalışmalarda uzun süredir araç geçişlerinde özellikle yaz aylarında toz, kış aylarında ise çamur nedeniyle sorun yaşanan arter, 15 bin metrekare kilit parke ile kaplanarak kalıcı şekilde iyileştiriliyor. Yaklaşık 9 Milyon TL’lik yatırım ile yol ve kaldırım iyileştirme çalışmaları sonrası bölge sakinlerinin günlük yaşamı kolaylaştırılacak. Aynı zamanda bölgede ulaşım kalitesi ve güvenlik artırılmış olacak.

Mahalle Muhtarından Başkan Görgel’e Teşekkür
Yapılan hizmetlerden duydukları memnuniyeti dile getiren İğde Mahalle Muhtarı Bünyamin Serttaş, “Yıllardır beklediğimiz bir hizmetti. Buralar yaz aylarında toz, kış aylarında ise çamur oluyordu. Sağ olsun Büyükşehir Belediye Başkanımız Fırat Görgel, talebimizi yerine getirdi, kendisine çok teşekkür ederiz” ifadelerini kullandı.
YORUM YAP
KUYUCAK'TA YOL YENİLEME ÇALIŞMASI
KEMALPAŞA’DA 7 GÜNLÜK FESTİVAL COŞKUSU SONA ERDİ
DAHA GÜÇLÜ EKİPMAN, DAHA HIZLI HİZMET
GIDA BANKASINDAN BİR YILDA BÜYÜK DESTEK
SELÇUKLU’DA TÜRK SANAT MÜZİĞİ GECESİ
AFET YÖNETİMİNDE ÇOCUK ODAKLI YENİ YAKLAŞIM
DSİ-YENİ SANAYİ KATLI KAVŞAĞI’NDA GECE YARISI MESAİSİ: İLK ETAP TRAFİĞE AÇILDI
GELENEKSEL SÜNNET ŞÖLENİ İÇİN KAYITLAR DEVAM EDİYOR
KESTEL’DE KIRSAL MAHALLELERE DOĞALGAZ HAMLESİ
Benzer Haberler
