BAŞKAN ÇERÇİOĞLU’NDAN KUŞADASI’NDA ALTYAPI YATIRIMI

ASKİ Genel Müdürlüğü, Kuşadası ilçesi İkiçeşmelik Mahallesi Gazi Bulvarı’nda içme suyu şebeke hattı yapımı ve sondaj kuyusu açma çalışmalarına başladı. Bölgeye uzun yıllar hizmet verecek olan içme suyu şebeke hattının ve sondaj kuyusunun yapım işleri kısa süre içerisinde tamamlanacak. Yatırımın toplam maliyeti 5 milyon 200 bin Türk Lirası olacak.

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, kent genelinde altyapı yatırımlarının devam edeceğini belirtti ve “Aydınımızın dört bir yanında alt ve üstyapı yatırımlarımıza hız kesmeden devam ediyoruz. Hizmet ve projelerimizi hemşehrilerimizle buluşturuyor, Aydınımız için çalışıyoruz. Çalışmalarımıza devam edeceğiz. Hizmetle büyüyen Aydın” ifadelerini kullandı.
Mahalle sakinleri, yapılan çalışmadan duydukları memnuniyeti dile getirerek, Başkan Çerçioğlu’na teşekkür etti.
YORUM YAP
KUYUCAK'TA YOL YENİLEME ÇALIŞMASI
KEMALPAŞA’DA 7 GÜNLÜK FESTİVAL COŞKUSU SONA ERDİ
DAHA GÜÇLÜ EKİPMAN, DAHA HIZLI HİZMET
GIDA BANKASINDAN BİR YILDA BÜYÜK DESTEK
SELÇUKLU’DA TÜRK SANAT MÜZİĞİ GECESİ
AFET YÖNETİMİNDE ÇOCUK ODAKLI YENİ YAKLAŞIM
DSİ-YENİ SANAYİ KATLI KAVŞAĞI’NDA GECE YARISI MESAİSİ: İLK ETAP TRAFİĞE AÇILDI
GELENEKSEL SÜNNET ŞÖLENİ İÇİN KAYITLAR DEVAM EDİYOR
KESTEL’DE KIRSAL MAHALLELERE DOĞALGAZ HAMLESİ
Benzer Haberler
