GELENEKSEL ENGELSİZ YAŞAM PİKNİĞİ DÜZENLENDİ

Düzce Belediyesi Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü’nün ev sahibi olduğu,
Çocuk Üniversitesi, Bilim Merkezi ve ilgili kurum temsilcilerinin de
destek verdiği ‘Geleneksel Engelsiz Yaşam Pikniği’ Gölyaka Kültür
Park’ta düzenlendi. Özel gereksinimli bireyler ve ailelerinin yoğun
katılım gösterdiği organizasyonda müzik, yarışma, ikramlar ve hediyeler
davetlilerle buluşturuldu.
Düzce Valisi Selçuk Aslan, Düzce Milletvekili Ercan Öztürk ve Talih
Özcan, Düzce Belediye Başkan Yardımcısı Ayşe Kılıç ve Okan Kaltu’nun
yanı sıra ilgili kurum ve kuruluşların yetkilileri pikniğe katılarak
özel gereksinimli bireyleri ve ailelerini yalnız bırakmadı.
“EN GÜZEL GÜNLERDE BİRLİKTE OLALIM”
Düzce Valisi Selçuk Aslan konuşmasında pikniğin düzenlenmesinde emeği
geçenlere teşekkür ederek; “sizlerin her hizmete kolaylıkla
ulaşabileceğiniz bir ortam inşa etme anlayışıyla bu hafta Engelliler
Haftası da olması dolayısıyla farklı etkinlikler düzenliyoruz. Bugün de
Düzce Belediyemiz tarafından geleneksel hale getirilen Engelsiz Yaşam
Pikniği ile ilimizin güzide turizm noktalarından biri, Gölyaka Kültür
Park’ta buluştuk. İdaredeki temel anlayışımız Sayın Cumhurbaşkanımızın
liderliğinde; sevgi engel tanımaz diyerek tüm özel bireylerimizin
eğitim, sağlık, ulaşım, kamusal hizmetlere erişim konularında yoğun bir
gayret içinde çalışıyoruz. İnşallah güzel günler sizlerin olsun, o
günlerde de bir arada oluruz. Bu organizasyonu geleneksel hale getiren
Düzce Belediyemize, Başkanımız Dr. Faruk Özlü nezdinde tüm çalışanlarına
şükranlarımı sunuyorum, iyi eğlenceler diliyorum” ifadelerini kullandı.
“SİZLERLE OLMAKTAN BÜYÜK MUTLULUK DUYUYORUM”
Düzce Milletvekili Ercan Öztürk, konuşmasında özel bireylerle bir arada
olmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirerek; “bugün burada olmaktan
büyük mutluluk duyuyorum. Emeği geçen başta Düzce Belediyemiz olmak
üzere tüm kurum ve kuruluşlarımızın temsilcilerine şükranlarımı arz
ediyorum. Bu özel günde sizler gibi özel insanlarla olmaktan çok
bahtiyarım. Hepinize iyi eğlenceler diliyorum” dedi.
Düzce Belediye Başkan Yardımcısı Ayşe Kılıç da konuşmasında Belediye
Başkanı Dr. Faruk Özlü’nün selamlarını ileterek pikniğe katılanlara
şunları söyledi: “Engelsiz yaşam pikniği kurumumuz ev sahipliğinde artık
geleneksel hale getirildi. Bugün aramızda olamayan Belediye Başkanı
Sayın Dr. Faruk Özlü, sizlere selamlarını iletti. Hepiniz hoş geldiniz,
iyi eğlenceler diliyorum.”
Düzce’de faaliyet gösteren özel eğitim okulu öğrencileri, öğretmenleri
ve ailelerinin katıldığı piknikte yarışma ve dans gösterileri
düzenlenirken Kusursuz Kafe’nin çalışanları halk oyunu gösterileri ile
büyük beğeni aldı. Organizasyonda ayrıca dondurma, şeker, patlamış mısır
dağıtıldı, yüz boyama ve masa oyunları ile özel bireyler ve aileleri
unutulmaz bir gün yaşadı.
KUYUCAK'TA YOL YENİLEME ÇALIŞMASI
KEMALPAŞA’DA 7 GÜNLÜK FESTİVAL COŞKUSU SONA ERDİ
DAHA GÜÇLÜ EKİPMAN, DAHA HIZLI HİZMET
GIDA BANKASINDAN BİR YILDA BÜYÜK DESTEK
SELÇUKLU’DA TÜRK SANAT MÜZİĞİ GECESİ
AFET YÖNETİMİNDE ÇOCUK ODAKLI YENİ YAKLAŞIM
DSİ-YENİ SANAYİ KATLI KAVŞAĞI’NDA GECE YARISI MESAİSİ: İLK ETAP TRAFİĞE AÇILDI
GELENEKSEL SÜNNET ŞÖLENİ İÇİN KAYITLAR DEVAM EDİYOR
KESTEL’DE KIRSAL MAHALLELERE DOĞALGAZ HAMLESİ
Benzer Haberler
